Pareri Sameday
Calificativ total
Foarte slab
Nota calculata din 108 calificative
Asta am postat și pe Google,m-a întreb de ce nu ia nimenea măsuri !!! Am o comanda in eazybox de pe str.Laptariei dar nu opot ridica deoarece nu am Pinul și codulQR și la telefon nu Răspunde nimenea!Asta va spuneam acum o saptamana!!! Dupa telefoane reusite cu chiu cu vai m-am umplut de promisiuni!!! Astazi 1Noiembrie ora 15:46 nu am primit nimic!!! Robotul ne daindicatii ce putem face in aplicatia Samday!!!! Aiurea! Nu poti decat sa cauti AWB-ul sa verifici drumul coletului!Al meu circula cand prin easy box cand la depozit deoarece nu mi-au trimis cod QR si Pin.Coletul sta doar cateva ore dupa care il ridica.Ieri am sunat din nou iar doamna (alta)abia m-a lasat sa-i spun in mare ca sa verifice unde e coletul! Asta stiam si eu ca am urmarit comanda!In final mi-s-a facut aceiasi promisiune dupa care mi-a inchis telefonul in nas lasandu-ma sa vorbesc singura!!Astazi 1 Noiembrie 2024 la aceasta ora nu am primit nimic!!Asta-i Romania noastra!!!
Doamne ferește sa lucrați pe firmă cu acest curier. Am semnat un contract de 22.11 RON / colet și te pomenești după aceea ca plătești 39 RON și chiar 49 RON/ colet. Îți baga în plus deschidere colet( am vb cu clienții la care mi-au băgat deschiderea colet și au zis ca nu au deschis niciun colet la primire), îți baga kg suplimentare în valoare de 7,8,9 RON, plus multe alte rahaturi. Am încercat sa iau legătura cu ei prin mesageria lor UNNO și de 3 săptămâni nu îmi răspund, la telefon nici sa nu te aștepți ca îți răspund și pe email la fel. Dacă aveți o firma fugiți de ei și încercați alți curieri. Eu în momentul de fata am renunțat la ei și lucrez cu DPD, care sunt foarte ok.
Firma neserioasa! Asi fi trebuit sa primesc un colet intr-un inerval dat, curierul ma sune inainte de inetrval. Nu am auzit telefonul, dar l-am sunat inapoi. El nu a vrut sa rezolvam situatie, nu ia placut nicio solutie (sa ma duc unde este el, sa iau comanda). Cei de la sediu m-au tinut mai mult decat o ora la telefon, dar situatia nu s-a rezolvat. Am ramas fara colet...
Daca as putea sa dau zero, as da! Curierii nu preiau coletele si trebuie sa te duci la depozit sa le duci dar platesti servicii de ridicare, pierd colete. In call center astepti 1 ora si ti se spune doar ca se verifica. Pe mail nu se deranjeaza sa raspunda nimeni sa raspunda, iar daca o face cineva, iti spune in sictir ca verifica! Eu am anuntat eMag ca imi retrag produsele de pe platforma din cauza Sameday.
Nimic bun de zis, e o firma groaznica! La ultimul colet, curierul a sunat la telefon din fata casei, dar nu si la sonerie. Am sunat inapoi in cateva minute, dar nu a mai raspuns nimeni (era 7 seara) si azi e a treia zi de cand nu raspunde nimeni la telefon. La suport clienti national a zis robotul ca apelul meu are nr 138 in lista de asteptare a celor care vor sa intre in legatura cu ei. Aveau mesaje inregistrate ca timpul de asteptare poate fi de 60 min (in realitate probabil mult mai mult) si ca la pauza de masa toate apelurile se vor inchide automat.
Curierii sunt sub orice critică! Obraznici și nesimțiți, de parcă nu asta le-ar fi meseria. Este singura firmă de curierat unde cei care livrează au comportament execrabil. Am făcut reclamație, iar curierul în cauză nu a mai venit, dar am avut "plăcerea" de a-mi fi livrată comanda de o doamnă "cu mult bun simț", care mi-a închis telefonul în nas, iar atunci când mi-a adus pachetul, mi-a spus că nu este treaba ei să livreze la ușă. Am mai făcut o reclamație, să vedem ce măsuri vor lua. Oribil, nu recomand sub nicio formă!
Curierii au nevoie de ceva cursuri de relaționare cu publicul; am dat peste un curier foarte deranjat de faptul că trebuia să îmi livreze un colet acasă, după ce, în prealabil, nu primisem niciun mesaj de la Sameday pt livrarea coletului. Cumva, Sameday presupune că cei care fac comenzi online stau și așteaptă în drum, privind în zare, poate apare vreun curier de undeva să le aducă, poate, ceva... Atitudinea lipsită de respect și considerație pentru client este valoarea de bază a companiei, probabil, din moment ce curierii te sun cu 5 minute înainte de a ajunge la adresa de livrare (după ce nu primești niciun mesaj înainte) și te anunță cu dispreț că nu știu ei când vor mai trece prin zonă, din moment ce nu ai stat să îi aștepți, deși nu ai fost anunțat deloc, de nimeni, nimic... Interesant, cel puțin, contactul cu Sameday... Voi anunța și pe cei de unde am făcut neinspirată comandă și voi fi atentă data viitoare să selectez altă firmă de curierat pt livrare, dacă e posibil, dar în niciun caz Sameday.
Sameday? Nu e nici macar samemonth. O firma de curierat extrem de slab pregatita. Daca nu ai posibilitatea sa ridici coletul cand vor ei, au o optiune de redirectionare colet, insa retrimit pachetul in depozitul central pt a fi din nou trimis la adresa?! Sau mai rau inapoi la expeditor. Halal constientizare de mediu. Coletul meu in loc sa faca 200km a facut 2000km?! Ca sa nu mai mentionez ca trimit prin mesaj numarul gresit al curierilor sau pun statusul "Incercare livrare" fara ca macar sa ma fi contactat cineva. Nici o stea nu merita, evitati aceasta firma de curierat pe cat posibil.
Cea mai neserioasă firmă de curierat!!! Niste obraznici! Am platit curierat rapid, a ajuns coletul dupa 7 zile cu ambalajul deteriorat/desfăcut; am rugat să aștepte 10 min să verific conținutul și a spus ca suna la poliție ca-l sechestrez????Bineînțeles ca lipsea o punguță cu 8 șuruburi…. NU RECOMAND!!!! Ieftini și prosti!
Pentru sameday Sibiu las o recenzie foarte proasta deoarece nu mi s-a întâmplat doar o singură dată. Însă pot spune ca au curierii foarte supărați pe viață și nu își livrează corect coletele. Mie mi-au pus un colet “refuzat” dar nici măcar nu m-au contactat să mi-l livreze. Pur și simplu domnul curier nu a mai avut chef de muncă. Mulțumesc Sameday!
Total neprofesionisti ! Necooperanti! Sameday a directionat coletele pe care ar fi trebuit sa le ridic de la Locatia din apropierea domiciliului meu,la o Locatie din alta localitate . Cand am cerut sa-mi fie livrate coletele la adresa mentionata in Apliocatia Sameday,mi-au raspuns ca politica firmei ,nu permite asta. Concluzia este ca ,ei decid unde trimit coletul ,nu clientul, nu firma expeditoare. Data viitoare ,cine stie ,poate imi vor trimite coletul in alt judet iar eu ar trebui sa ma duc acolo sa-l iau! De evitat!
Horror.. Posta romana va da clasa. Nu va mai numiti curierat rapid pt ca nu sunteti, in nici un caz. Dupa ce ca sta 5-7 zile coletul in depozitul local, daca suna incompetentul de curier si nu se raspunde fix in momentul ala, noteaza numarul ca fiind gresit si adio colet platit… evit comenzile cu acest curier si cand nu am de ales se intampla intotdeauna ceva de genul. In Constanta sunt curieru care nu sunt de aici, nu stiu strazile, trebuie sa le explici la telefon unde sa ajunga, nu este vina lor si a conducerii… slab, slab manageriata! Habar am cum ati intrat pe piata si cum rezistati! Nu recomand, nu mai folositi daca vreti sa nu va faceti nervi!
Nu merita nici măcar o stea, mi au dat mesaj ca nu m au găsit pentru colet și ei nici nu m au sunat. Am sunat eu următoarea zi,m a mințit ca vine,l am sunat de 2 ori,și tot nu a venit. Apoi am primit mesaj ca am fost sunata și nu am fost găsită acasa. Când am sunat din nou curierul, a spus ca vine zilele astea coletul,apoi am sunat și la call center și cei de acolo mi au spus ca mi au trimis coletul inapoi la expeditor. Deci coletul meu a fost plimbat, fără sa fiu contactata,doar mesaje robotice, iar când le am spus ca de ce nu am fost sunata,răspunsul lor a fost ca își cer scuze dar nu mai aparține de ei problema. Nesimtiti de mare clasa!
Niște nesimțiți , am comandat de la o firmă un produs cu livrare la domiciliu pt care am și plătit 25 lei și ei au hotărât de la sine să îmi pună coletul la un easybox fără să fiu anunțat și în ideea în care eram plecat din localitate , după care am luat legătura cu ei pentru ca mă vrut să merg să ridic de la ei din depozit coletul ( în ideea în care era plătit transport la domiciliu) și mi-au spus ca nu se poate pt ca au hotărât să îl trimită înapoi COLET PLĂTIT ca și cum nu îi interesează ca eu mi-am pierdut banii
Firma e o gluma proasta. Am comandat de pe net cu livrare la domiciliu cu plata in avans. Primesc instiiintare pe mail cum ca, coletul a ajuns la Sameday Sf. Gheorghe. Ma duc la sediu pe la 11, (program conform Google 8-17) e inchis. O foaie ma anunta ca programul e 8-10.30, fara macar un numar de telefon. Sun la sediul din Bucuresti, ca e inchis aici, imi zice tipa ca pentru a intra in sediu am nevoie de AUTORIZATIE. N-am mai auzit expresia asta din timpul comunismului. Dupa un timp primesc sms cum ca, coletul e la easybox permise auto. Ma duc acolo, nu e nici un easybox. Intreb la permise auto, n-au auzit de asa ceva. Iar trece un timp, vad in parcarea Kaufland o duba de curierat. Intreb, zice pai la vechiul sediu de permise. Am facut vreo 16 km pana mi-am gasit coletul, care era platit cu livrare la domiciliu. In concluzie firma ar trebui scoasa din registrul comertului. Urmeaza plangerea la protectia consumatorului.
Sameday Iasi, zona Tatarasi. Am avut o experiență extrem de neplăcută cu Sameday. Am comandat un colet, iar în data de 30 august 2024 am fost contactat de curier pentru livrare. I-am explicat că nu sunt acasă și am stabilit împreună că livrarea va fi reprogramată pentru 2 septembrie 2024. Surprinzător, curierul a marcat coletul ca fiind livrat la câteva minute după ce am discutat, deși eu nu am primit niciun colet și nu am semnat nimic. Mai mult, am fost contactat ulterior de un reprezentant Sameday care mi-a cerut seria de buletin pentru a procesa o “re-livrare”. Această serie a fost folosită, din câte se pare, pentru a falsifica dovada livrării. Aceasta nu este prima dată când am avut probleme cu Sameday. În trecut, am întâmpinat alte incidente similare cu același curier, care au fost raportate, dar din păcate nu s-a luat nicio măsură. Recomand prudență maximă dacă alegeți să folosiți acest serviciu de curierat.
aceasta tentativa de firma de curierat a reusit sa.mi rataceasca un colet,mi la trimis la un easybox din judet,nicidecum in zona unde aveam eu adresa.Am sunat la ei sa rezolv problema si am dat peste o fufa binevoitoare sa ma ajute...mi.a cerut adresa unde sa retrimita coletul cu nu stiu ce titlu de gratuitate...am asteptat o zi ,doua si cand verific statusul coletului sa ma trezesc ca mi l.au trimis inapoi in china...o firma josnica...o sa le fac plangere la O.P.C.
O firmă de curierat de doi lei !! Azi primesc notificare pe aplicație ca am coletul încărcat în easybox dar nu am codul de descărcare nici pe aplicație dar nici pe e-mail . Degeaba au un nr de contact la care aștepți cu orele și nu îți răspunde nimeni . Pe e-mail poți să trimiți cu sutele mesaje ca nu le citește nimeni . Așa ca stai cu un colet plătit în easybox și nu îl pot ridica . Poate mâine am noroc să răspundă cineva la telefon
Subscriu la reviw -urile negative legate de aceasta firma de curierat . In două săptămâni am avut două comenzi ,in prima comanda au fost 3 pachete iar în ce-a de a doua au fost 5 pachete . La prima comanda mi-au adus doua pachete din 3 iar în ce-a de adoua dar 4 din 5. La prima comanda după îndelungi așteptări la telefon (aveam numărul de așteptare 137 ) am reușit să vorbesc cu cineva și am reușit să găsesc și pachetul nr.3. La a doua comanda iar după îndelungi așteptări la telefon (aveam Nr. 147 în așteptare) ...când mai aveam 24 de persoane mi-au închis apelul. Robotul nu-mi recunoștea AWB ul așa că am lăsat-o balta cu totul. Am rezolvat problema cu firma care mi-au trimis pachetele, trimitandu-mi alt pachet cu marfa pe care nu am primit-o. Și toate aceste probleme și incompetente pe banii noștrii.
O firma de c*c*t, nu ai unde sa faci o sesizare, te țin ocupat toată ziua în așteptarea coletului după care îți bifează ei în sistem că nu au găsit pe nimeni, niste nesimtiti, nu o dată mi s-a întâmplat, practic își bat joc de banii tai și de timpul tau., să nu aduc în discuție despre cum îți vorbesc curierii...Le-am trimis mailuri sa cer lămuriri, nu se deranjează nimeni sa te lămurească in vreun fel...să dispară aceasta firma de pe piata, nu are ce căuta, să-i lase pe alții competenți. Nu recomand nici la dușmani!
Sunteți incapabili sa livrați un colet la timp ,iar atunci când o faceți vine lovit. Șeful de depozit un incompetent, nici măcar nu știe cu ce se mănâncă coletele pe care le în depozit. Îmi spune ca trimite un angajat pentru sesizare de la prima ora a dimineții și nici măcar nu s.a sinchisit sa o faca. Domnule SEF, iti propun sa iti dai demisia si sa faci alceva ce nu iti pune creierul atat de mult la contributie. As da zero stele pentru serviciile voastre. Vai de capul vostru ! Sa va fie rușine!
Buna ziua, sunt foarte speriată de serviciile acestor indivizi, pe verișoara mea a încercat sa o pipăie. O alta cunoștință , s-a trezit cu un nenea biela - manivela asta, ca o reclama la bărbatul ei ca și-a cumpărat 3 perechi de bikini fără sa știe consoarta. Nu glumesc, a venit individul de curier cu reclamație la ușa ei.
Am comandat de pe eMag. Din păcate au mers toate bune și frumoase până când comanda mea nu a ajuns la cei de la Sameday. Au început cu o minciună, spunând că n-au reușit să livreze comanda ptr că nu au găsit destinatarul. Total neadevărat, eram acasă în așteptarea coletului. Într-un final curierul a lăsat coletul la 3 km de reședința mea, la un magazin alimentar. A trebuit să mă rog de cineva să mi-l ridice. Total neprofesional, îmi pare rău pentru firma eMag că își strică reputația apelând la astfel de firme de curierat. Mulțumesc Alexandra și Anca din echipa eMag că au reușit să îmi rezolve cât s-a putut problemele cu firma de curierat Sameday. P.S. Dacă doriți să intrați în contact cu ei nu o să reușiți în nici un fel. Eu le-am încercat pe toate.
Cel mai slab și prost serviciu de curierat... bătaie de joc mai mare ca la ei nu cred ca găsești nici în lumea a treia. Colete pierdute, plimbate, orice dar nu la timp și nu întregi și dacă ii suni, pe lângă faptul ca aștepți mult pa a te oreiq, dacă te preia și nu depășești timpul... nu se rezolva absolut nimic. O firma de...... Din partea mea, faliment rapid!
Nici măcar o stea nu merită! Cea mai josnică firmă de curierat. Îmi stă coletul în depozitul local de mai mult de o săptămână. Praf și pulbere! Au și reclamație la ANPC din partea mea! Nici la e-mailuri nu răspund, scuze peste scuze pentru ca îi sun zilnic, nu rezolvă nimic!???? Din punctul meu de vedere sunt depășiți și nu accepta asta, din moment ce nu faci față, numai lua comenzi, logic, nu?
Cea mai slabă firmă de curierat si mai si minte. In loc sa-mi aduca coletul la adresa ,pune la easybox, unde usa nu s-a deschis. La urmarire colet scrie colet ridicat. A trecut o saptamana si nici acuma nu am primit coletul platit. Fiecare zi sun la ei , si dupa o ora in sfarsit ridica cineva,dar atat. Nu se rezolva nimic. Am fost la depozit personal,dar eu spun ca nu pot rezolva nimic . Easyboxul nu apartine la ei. Sunt total dezamágit de firma asta.
Sameday = o firmă de neprofesioniști si nesimțiti. Am fost sunată să merg să mă întâlnesc în oraș ( Oradea) cu curiera , fiindcă ea nu cunoaște strazile . Refuzând să mă deplasez , mi s-a spus că voi găsi coletul la depozit. Zis si facut...M-am dus la depozit si surpriza: nu se poate plati cu cardul, ci doar cash. Pe bune...Anaf-ul ce păzește!? Voi refuza orice colet adus de Sameday!
Zero steluțe meritați, sa va fie rusine ,azi ridic un colet din easy box de lângă căminul hasdeu nr 14 și era efectiv furat din colet ,nesimțiților sunteți o rușine Ar trebui sa va dau numărul de cont sa îmi dați banii pe produsele furate (aproape de 200 de lei ati furat din colet ) O sa va fac plângere peste to
Bună ziua, profund dezamăgită, am avut un colet pe care trebuia sa îl primesc prin sameday, din păcate am primit doar un mesajul coletul dtra va fi returnat, am sunat la nr tel afișat nu mi a răspuns nimeni, am sunat în centrala nimeni, am vb cu samy eroare, în final am reușit sa vb cu băiatul de pe zona, spunând de doua zile ca îl aduce calm, liniștit, când colo ma suna expeditorul ca acel colet a ajuns la ei, pe bune atâta nesimțire, voi refuza orice transport prin samday, rușineeeee, bătaie de joc
Doar ce a plecat coletul de la mine si l-au si pierdut. Sun la dansi dupa 10 zile si ei tot nu imi gasesc coletul ,va vom suna noi cand avem detalii,surpriza astept sa ma sune,probabil cand voi ajunge la Sfantul Petru ma vor suna. Cea mai minunata firma de curierat. Va multumesc din suflet.
O porcărie de curierat. De fel sunt neserioși (plimbă marfa din depozit in depozit) dar acum au întrecut orice limită. Lockerul în care trebuia sa-mi găsesc pachetul era gol.Pachet de peste 500 Ron.Acum la ei apare ca am ridicat pachetul si ei au livrat cu succes. Am facut reclamatie scrisa, am vorbit si telefonic, acum să vedem rezolvarea. Le-am spus ca eu consider un furt și mă voi adresa la poliție.
Cea mai proasta firma de curierat am mai comandat odată și mi-a venit comanda ruptă azi însă sa depășit limita aștept comanda și primesc mesaj că comanda va fi dusă la expeditor înapoi când eu nici nu am fost sunat de domnul curier și mi se spune că a fost pe strada la mine și că nu a reușit să sune rușine stai și aștepți coletul și pe urmă să afli că ți-l trimite înapoi când nici măcar nu ai fost sunat să spună că a venit cu coletul comandat!
Cea mai slaba firma de curierat cu care am lucrat pana acum. Nimic nu functioneaza, serviciul clienti, este zero barat, incompetenta totala, adresa de email pe care transmiti sesizare sau reclamatie , primesti inregistrare sesisarii insa fara sa mai primesti raspuns. Stau de 2 saptamani cu un colet platit si introdus in easy box pe ruta Campina-Bucuresti care inca nu a ajuns. Este strigator la cer, incerc sa recuperez coletul si banii de 2 zile si nu reusesc. Dezamagitor. Nu voi mai folosi vreodata acest serviciu de curierat.
Cea mai neserioasa si slaba firma de curierat. Am avut doua colete pe care livratorul nu a vrut sa mi le aduca si le-a dat retur fara macar sa ma anunte. a trebuit sa sun de cateva ori sa imi recuperez coletele. sunt cei mai nesimtiti oameni foarte slab pregatiti.
Neserioși, mincinoși, hoți. Apare pe site-ul lor ca livrată o comanda acum 4 zile, la miezul nopții , când in fapt, coletul nu a ajuns nici azi. Multe telefoane si reclamații pe timpul si nervii noştri, dar deocamdata suntem tot in așteptare. Ruşine EMAG, am înțeles că ei sunt patronii SAMEDAY. Dupa aceasta experiența nefericita vom renunța la comenzi EMAG.
Primesc mesaj la 10.12 că livrează coletul între 10.15 și 11.30.Nu am fost acasă în perioada aceea și îmi zice la telefon să merg după ei pe traseu dacă vreau coletul. Le-am spus că trebuie să-l livreze la domiciliu că este foarte greu ,dar domnii au preferat să-l dea retur. Păcat că eMAG lucrează cu ei va pierde mulți clienți.
Am dat comanda de un geam de termopan, coletul venea din Galați iar cei de la Sameday în loc să-l trimită la Tulcea direct l-a trimis la sediul central București susținând ca aceasta este procedura., Un serviciu foarte prost de curierat durează prea mult timp până îți aduc coletul iar personalul Sameday din Tulcea se comporta ca și cum nu le-ar păsa jalnic.
Să-mi bag piciorul în serviciul vostru de curierat ca serviciu mai prost in toata viata mea nu am avut. Trebuie noi clientii sa va învățăm ca atunci când o livrare e esuata trebuie sa trimiteti si e-mail? De ce puii mei eu trebuie să-mi activez roamingul de peste hotare ca sa primesc detalii cu privire la colet, unde a fost redirectionat, la ce depozit si numarul de telefon al curierului? Pe langa asta si adresa de pe google maps e pusa ca naiba. Mi s-a furnizat prin mesaj adresa Str. Basarabia 2E, Comuna Miroslava, IS, si daca nu pun "depozit sameday" in fața ma redirectioneaza la basarabia 2 care e in alta directie. Indiferent ca pun sau nu "depozit sameday" in fața ar trebui să-mi dea aceeasi locație, nu eu cu soferul de la bolt sa ne frecam mintile unde naiba e depozitul si sa intrebam oamenii de pe drum. Dupa ce am ridicat coletul, in teorie ar fi trebuit sa fie pus in sistem ca deja nu mai e la depozit, nu, am mai si primit mesaj dupa asta ca astazi o sa se livreze coletul blablabla. Cum naiba as putea eu si oricine altcineva de peste hotare sa clarificam redirectionarea coletului chiar si la un easybox daca voi trimiteti detaliile doar prin mesaj. Si faptul ca depozitul nr 1 e amplasat ca naiba e una, in fine, dar sa nu aveti adresa pusa corect pana la urma e culmea. Nici indicatii pe drum unde ar putea fi gasit depozitul, spre deosebire de alte depozite (nu numaidecat de curierat), nici nimic altceva. Stai si cauta ca prostul depozitul ăla. Revenind la e-mail, daca nu as fi primit e-mail de la shein ca livrarea a fost esuata, nici nu as fi aflat de chestia asta, se vede cine e si cine nu e înapoiat cu tehnologia. O sa pun 2 stele numai din cauza faptului ca anuntati prin mesaj intervalul orar la care livrati coletul, deobicei corect
Imprevizibili, neserioși, șmecherași. O batjocură. emag luccrează cu ei, din păcate. Foarte proastă alegere a făcut, sunt o bătaie de joc. Acum 2 săptămâni au anulat pur și simplu o comandă fără niciun motiv real, doar pentru că le-am scris și am insistat un pic mai mult ca să aflăm când vine comanda (după 10 zile de așteptare peste termenul de livrare). Acum suntem în aceeași situație cu ei (printr-o comandă emag) , niciun semn, nicio previzibilitate. Să închidă taraba dacă sunt depăsiți de situație în halul ăsta, încât nu pot măcar anunța cât întârzie comanda. Faptul că spun că livrarea vine după ziua x, nu înseamnă nimic, când întârzierea depășește deja o săptămână lucrătoare. Zici că ne-am întors pe vremea lui Ceaușescu, cu doamnele de la ghișeu și faimoasele anunțuri: nu ciocăniți, ieșim noi din când în când. E revoltător, cum adică să stau eu după ei, când ei îmi oferă mie un serviciu. Dar cine se cred, cum își permit? Abia aștept să vină, când or veni, să îi fac cu ou și oțet.
Mizerabil. Am asteptat o saptamana dupa un produs, si nici macar nu l-am primit. A ajuns intr-o zi de la furnizor la ei in depozit, si dupa o saptamana se afla tot in depozit. MIZERABIL, INADMISIBIL. Probabil de-asta nici nu merge sa le lasi recenzii pe google, de buni ce sunt.
Durează sa ajunga un colet de la București la Pitești mai mult decât din Germania pana la domiciliu cu o firma concurenta. Ori șoferii sunt de vina ori sistemul și organizarea Sameday nu sunt puse la punct. De ce prin Fan ajunge atât de repede orice colet, iar prin Sameday durează și o săptămână? Ceva incredibil! Prefer să plătesc în plus și să ajungă mai repede decât sa ma uit după un colet ca după o stea căzătoare...
Sunt sătul de mizeriile lor și de faptul ca durează o săptămână să ajungă un colet la destinație, când cu alte companii de curierat coletele ajung de pe o zi pe alta! Nu mai ridicați coletele de la ăștia, refuzați ridicarea pentru întârziere să dispară de pe piața românească! Ei nu înțeleg ca clientul este stăpânul casei, dacă clientul nu mai ridică, nu mai trimite cu ei, mor de foame, faliment! Nu mai acceptați comenzi prin livrare sameday
Coletul nu a ajuns la timp deși era absolut necesar acest lucru, întrucât "au fost încurcate depozitele". Timp de așteptare foarte mare pentru a intra în legătură cu un reprezentant callcenter (care oricum nu oferă informații concrete). Curierul a greșit adresa (se mai întâmplă) dar limbajul lui nu este adecvat în această activitate comerciala. Nu recomand!
Dacă s-ar fi putut mai puțin asi fi dat . Curierul lor Emanuel nu Răspunde niciodată la telefon nici nu suna când livrează . Sta câte jumate de ora im fata casei mele după ce am intrat ceea ce este dea dreptul creepy ma gândesc chit și la o plângere penală in cazul in care mai face așa ceva .
Cea mai proasta firma.de curierat,ne redirectioneaza comenzi facute cu livrare de adresa la easy-boxuri indepartate,stai o ora la telefon sa poti vorbi cu o operatoare care vorbeste peste tine si iti spune ca nu se poate solutiona problema. In afara ca nu au profesionalism,nu au nici macar respect fata de client.jalnic
Calitate 0. Trebuia să-mi livreze coletul la o anumita data. Pe lângă faptul că au intarziat, mai si trebuia să plătesc in plus pentru prelungirea termenului de pastrare in easybox. Au livrat coletul sambata dupa-amiază si mi-au dat termen până luni dimineata! Dacă aveti posibilitiatea alegeti alta firmă. Sameday e cea mai neserioasă firmă!!!!
Cea mai proasta firma de curierat ever, iar serviciul easybox e o minciuna. Colet trimis din Iași în Bacău, dar plimbat până în Ilfov mai întâi (ca abia acolo se poate face sortarea unde trebuie trimis). Dintr-o eroare umană, coletul nu a putut fi ridicat, așa ca e trimis din nou la depozitul local (Onești), apoi la depozitul central (Ilfov) ca să fie trimis în cele din urmă înapoi la expeditor (Iași). Destinatarul nu este la adresa, așa ca dacă nu ridica coletul în cele 36 de ore care este perioada lor de a păstra un colet la easybox (iarăși o glumă proasta, Fan curier parcă îl ține măcar 4 zile), coletul este trimis iar la depozitul central (Ilfov) de unde dacă nu este ridicat DOAR de către expeditor (care este din Iași, da?????, destinatarul nu îl poate ridica), atunci coletul VA FI ARS în cele din urmă. ASTA ESTE PROCEDURA LOR????????????????????????. O gluma proasta de firma de curierat care nu este deloc orientată către client.
Cea mai proastă firmă de curierat. Este inadmisibil ceea ce fac ei. Nu au niciun fel de respect, nu sunt serioși absolut deloc, coletele ti le livrează când vor ei, dacă ți le mai aduc și atunci, nu când ar trebui, de fapt. Mi-am dat o comandă acum 2 săptămâni să îmi vină la adresă selectată, și bineînțeles că nu mi au adus o, mi au lăsat comanda la un easybox și nici măcar nu s au deranjat să mă anunțe la ce easybox, a trebuit să stau să caut in tot orașul comanda. Plus că și astăzi îmi așteptam o comandă și nu mi ai adus o, având în vedere că am sunat curierul de nu știu câte ori sa mi adică coletul.
Astept o comanda de doua săptămâni,sunt din Brașov iar comanda mea a ajuns ca prin magie in Sibiu ,mai dureros este ca in ea era cadoul pentru sora mea ,ziua ei a trecut acum doua zile,pe aplicatia de pe care am comandat (respectiv shein) timpu estimat era maxim 12 mai,sunt pe 4 iunie...
Săptămâna trecută am comandat ceva, iar comanda a spus livrata de către sameday și lăsată la easybox. Atunci când am luat coletul am văzut ca, cutia este rupta într-o margine, dar am crezut ca era doar lovita. Însă atunci când am deschis cutia mi-am dat seama ca, curierul a rupt cutia și mi-a furat ceva din colet. Mai pe scurt, foarte urat din partea lui.
Cea mai SLABA (sa nu spun altfel) firma de curierat - am discutat la call center pentru 2 AWB-uri - comenzi plasate la 15 mai si mi-au confirmat ca vor ajunge la easy box in sectorul 3 la data de 17 mai - 2 zile de la Cernica (sau Constanta) pana in sectorul 3 si cu treul ajungeau mai repede. - colet preluat din Cernica la 15 mai ora 17.55 este in tranzit spre depozitul central din ilfov si la data 16 mai ora 12.56 - colet preluat de la Constanta la 15 mai ora 17.54 est ein tranzit spre Ilfov si la 16.mai ora 12.41 -
Cea mai slaba firma de curieerat! Cand vrei să intri cât mai repede în posesia celor comandate, easybox-ul pe care l-ai selectat este aglomerat. Si asta a doua oara (27.03.2024 si 17.04.2024). Nicio grijă, Sameday " trimite ce vor oricand si oriunde" (sloganul lor), au găsit repede soluția pentru ca tu să te bucuri curând de comanda ta : au încărcat coletul în easybox-ul X... (cica cel mai apropiat locker disponibil, zic ei) situat la 1 Km de cel ales de mine si la aproximativ 1250 metri de casa. Iar daca le sesizezi acest aspect, se lauda ca au livrat comanda in termen! Daca ceri livrarea la domiciliu, livreaza in intervalul orar 09:00- 17:00 si stai ca prostul sa-l astepti. Nu au treaba cu tine, cu timpul pierdut etc. Ei si au facut treaba! Sa le fie rusine!!!
Salutare, Știm că vrei să intri cât mai repede în posesia celor comandate, însă easybox-ul pe care l-ai selectat este aglomerat. Nicio grijă, am găsit o soluție pentru ca tu să te bucuri curând de comanda ta. Am încărcat-o în easybox Xxxx12, cel mai apropiat locker disponibil. Pentru deblocare, folosește următorul QR. La 1.4 km li se pare apropiat!!! Sa le fie rusine!
Produs fragil invelit in folie cu bule ajunge cu cutia la destinatie stramba- o situatie!!!! Am primit pe 29.03.24 la ora 7 am sms, la 19.30 IN ACEEASI ZI se ridica coletul de catre curier si daca vreau sa prelungesc sa accesez aplicatia.Din aplicatie se poate face contracost doar pentru o zi!!!,Este a doua oara cand patesc asa ceva cu ei! Voi reclama la ANPC si voi instiinta peste tot firmele de unde comand sa nu mai colaboreze cu asa "serviciu".Cu cat suntem mai multi cu atat se va schimba mai repede situatia!!!
Experiența mea din ultimile 5 luni cu ei lasă de dorit, majoritatea produselor ajung între 5 și 10 zile, in ciuda faptului că pe eMag spune că livrarea durează 24-48 de ore, chiar și după ce trece aceste termen, scrie că livrarea sa efectuat ieri deși coletul este tot în depozit, un exemplu, am comandat o curea pt. un ceas din judetul Arad, eu stand în Timiș, a stat 2 zile în depozit in Arad, apoi a ajuns la Giurgiu, 2 zile tranzit in Giurgiu, apoi la Ilfof, după in Alexandria, înapoi la Giurgiu, după iar Ilfov, Sibiu și Timișoara, coletul a ajuns in cele din urmă la destinație după 18 zile, in momentul de fata am o bicicletă comandata și plătită din păcate care trebuie sa fie livrata acum 3 zile, coletul încă este in tranzit in Giurgiu de 5 zile...cu Coll center-ul nu am reușit să iau legătura, am luat legătura cu cei de la eMag in schimb, ai mă pregătesc să le fac o relgamatie la ANPC celor de la SameDay, având AWB produselor anterioare cu timpul întârziat și cu lipsa unei modalități de contact. O zi buna !
Din interactiunea noastra cu Sameday zona Brasov - 21.03.2024 - ca si concluzie dupa luni de lucru cu ei - sunt neseriosi, nu vin cu zilele sa ridice colete. Plangerile nu rezolva nimic, aplicatia lor este extrem de proasta, nici macar nu le functioneaza resetarea de parola... Sameday impreuna cu Emag - angajati plictisiti, sclifositi - unde nu stie stanga ce face dreapta si unde sistemul corporatist paseaza raspunderea de la unuii la alti - iar in final clientii au de suferit. Nu recomand DELOC.
Cea mai slab organizata firma de curierat.Am comandat un produs de la o firma si am trecut la livrare adresa locului de munca unde lucrez si pe motiv ca nu are nr de apartament a facut returul coetului.Dupa interventia expeditorului au renuntat la retur,dar ne-au constrans sa mergem dupa colet la depozitul lor.Atunci pt ce am platit transportul?Asaputeam opta pt trimiterei easy book sau posta romana ca era mai ieftin.Nu recomand
Am comandat pentru firma mea, prin eMAG un produs livrat de la o alta firma si am platit cu card, transportat la easybox de catre Sameday. Firma a facturat produsul corect, cu pretul fara livrare! Am incercat sa primesc factura de la transportator in cazul de fata Sameday. Am incercat sa sun, am trimis e-mail, FAQ, Samy... nici un rezultat. Am ramas cu diferenta de pret la extrasul din banca.