Pareri ForIT - Magazin online it, electronice, electrocasnice

Calificativ total

1

Foarte slab

Nota calculata din 7 calificative

Excelent
0%
Foarte bun
0%
Bun
0%
Slab
0%
Foarte slab
100%
- Foarte slab
Doru, 31.01.2025

Am comandat produse din stoc si nu am primit niciun raspuns dupa 8 zile.
Am incercat sa-i contactez prin email si la telefon, dar fata succes. E teapa ca in anii 2000.

Considerati aceasta parere utila?

  0   0
- Foarte slab
Geo1990, 25.10.2024

Neseriosi. Au obiceiul sa intarzie livrarea, apoi brusc sa anuleze comanda, fara nicio explicatie. Banii sunt returnati in acelasi ritm

Considerati aceasta parere utila?

  0   0
- Foarte slab
ANV, 30.01.2024

Produs primit defect! Nu s-a putut face retur (fiind achizitionat pe firma). A fost trimis in service, iar nesimtitii nici nu s-au uitat la el, l-au trimis inapoi cu acelasi defect, zicand ca functioneaza in parametri.
Nu cumparati de la ForIT!

Considerati aceasta parere utila?

  1   0
- Foarte slab
Cristescu Adrian, 13.12.2023

De asta nu e bine sa iei componente de la firme dubioase! Mi-au trimis un produs defect si au refuzat sa mi-l inlocuiasca! Si se pare ca nu sunt singurul. Asta e practica lor! Iau produse cu defect de la producatori, pe bani mai putini si le vand de bune. Este o practica veche, dar nu credeam ca se mai face si in 2023. Teapa! Ocoliti!

Considerati aceasta parere utila?

  2   0
- Foarte slab
tiberiu, 09.11.2023

Tepari! Nu cumparati pe firma. Va trimit produse defecte si va pun pe drumuri sa le reparati in garantie pe banii vostri sub pretextul ca nu puteti face retur pe firma.

Considerati aceasta parere utila?

  1   0
- Foarte slab
Marius, 05.05.2023

Inventeaza motive de refuz al returului, un fel de amendamente ale lor la lege. Incearca sa te pacaleasca, descurajeze in legarura cu returul. Odata ce au incasat banii este greu sa mai comunici cu ei.

Considerati aceasta parere utila?

  0   0
- Foarte slab
Daniel, 20.04.2022

O înjoseală de companie!

Am comandat un produs de pe emag care era vandut de dumnealor. Dupa 2 saptamani in care nu am primit nimic si nici nu s-a schimbat statusul comenzii in contul meu, am cerut explicatii iar cei de la emag au zis ca incearca sa rezolve cu ei. Surpriza! Dupa inca 3 zile de pauza au anulat comanda pe motiv ca "nu se incadrau cu livrarea". Acum ce sa zic, daca o companie din Bucuresti nu poate livra un fleac tot in Bucuresti in 3 saptamani pare ca ii intereseaza de clienti cum ma intereseaza pe mine de ciorapii vechi.

Considerati aceasta parere utila?

  2   0

Termeni si conditii

Log in

Sau

Daca exista un cont cu aceasta adresa de mail vei primi instructiuni pentru resetarea parolei pe aceasta!