Pareri 7card
Calificativ total
Foarte slab
Nota calculata din 1 calificative
Dezamagitor, un produs care pare foarte util si interesant la prima vedere are mari probleme de customer service. Am primit invitatie ca insotitor pentru a-mi face cont, am nimerit probabil intr-o perioada foarte proasta, pe parcursul a 3-4 luni au crescut preturile de 2 ori, prima data pentru toate abonamentele, apoi 2 sali la care mergeam au fost trecute la un prag si mai scump, dar asta nu este o problema costul de 190 de lei pe luna nu mi se pare unul exagerat insa din cele 4 luni cat am avut abonament, aproape o luna aplicatia a avut probleme si nu se putea accesa, eram nevoit sa ma trec pe un tabel ca sa am acces in sala, nici aici nu a fost problema asa mare, se poate intampla.
In schimb problema cea mai mare si motivul pentru care am renuntat la serviciu este customer serviceul cuplat cu posibilitatile tehnice reduse ale aplicatiei, detaliez:
1. am incercat sa schimb aplicatia de pe un dispozitiv pe altul, acest lucru nu se poate face automat ci doar manual prin procesarea cererii.
2. am dat mesaj la customer service pentru remedia problema si a ma ajuta sa migrez contul, problema este ca nu exista un numar de telefon, acest lucru se poate face doar din interiorul aplicatiei, care pentru ca nu te poti loga nici nu iti trimite alerte ca sa stii cand ti-a fost raspuns la mesaj.
3. dupa cererea facuta in decembrie pentru schimbarea dispozitivului de acces (la care nu ma asteptam sa se raspunda fiind perioada de concedii) ma gandeam ca la inceputul lui ianuarie voi primi un raspuns, am insistat, niciun raspuns, dupa 28 de ore de la ultimul mesaj am primit un raspuns "verificati acum" ... nici macar o scuza pentru timpul extrem de lung de raspuns, mai departe am anuntat ca am fost nevoit sa platesc o sedinta la una din sali pentru ca nu m-am putut loga in aplicatie din cauza lor si am cerut suma respectiva ca discount pe urmatoarea factura sau amanarea contului, din nou fara niciun fel de scuza am primit instintare pe mail ca va fi dezactivat contul. Oamenii de la support sunt oamenii care iti reprezinta imaginea firmei in fata clientului, pare ca lor nu le pasa de imagine si de clienti asa ca NU RECOMAND serviciul de la 7card pentru ca probabil au suficient clienti si nu mai au nevoie sau disponibilitate pentru clienti noi.